Megelőzve a webáruház készítés mindig

Vélemények : Sokan nem használják, mert ellenőrizni kell, válaszolni kell, tehát munka van vele. Ezt nézd meg webáruház készítés előtt majd. A Google azonban a véleményeket értékeli, ugyanis ezek a felhasználó által generált tartalmak ( UGC – User Generated Content) szinesítik a termékleírást. Növeli a termék megtalálhatóságát és segít az érdeklődők informálásában és a döntés meghozásában.

Kapcsolódó termékek : Figyelj arra, hogy kizárólag szorosan kapcsolódó termékeket ajánlj a termék mellé, mert az ajánlott termékek nevei is bővítik az adott termék kulcsszó bázisát.

Termékképek : A legtöbb esetben nem várható el a webáruház rendszertől, hogy a termék neve alapján nevezze el a termék fotókat. Azok a termékképek találhatóak meg a képkeresőben, amelyek megfelően a termék neve alapján vannak elnevezve, és a kép Alt tulajdonsága is a termék nevét tartalmazza.

Meta elemek : A leírást és a kulcsszavakat érdemes kitölteni és erre a legtöbb webáruház képes is.

A SEO legyen a legfontosabb alapja az online marketing kampányaidnak. A jövőben ez fogja hozni a vevők többségét de ne támaszkodj kizárólag a SEO-ra!

Minden csatornát és eszközt használj ki a vevőszerzésre, mert a Google egy apró módosítással tizedére is csökkentheti a látogatóid számát. Ugyancsak ne támaszkodj kizárólag a Facebook-ra se, mert ugyanígy járhatsz :-( Tartalom marketing (CONTENT)
A tartalom marketing egy hosszú és folyamatos kampány, melyet nem szabad abbahagyni. Minél több tartalmad van, annál több lehetőség van arra, hogy a vevők megtaláljanak. Mi is a tartalom? Lehet egy blog bejegyzés de a termék oldala is tartalom. Azok a webáruházak ahol heti szinten folyamatosan bővül a termékkínálak, sokkal több látogatót tudnak elérni mert a Google méri mennyi tartalmad van.
A legtöbbet használt tartalom típusok
Egy webáruház esetében többfajta tartalmat is használhatunk, de vizsgáljuk meg melyek azok amelyek a legtöbb vásárlót hozhatják.
Youtube videó kampányok
A Youtube ingyenesen használható üzleti célokra is. Ami költséget jelent az a kamera és fények illetve az idő ami alatt leforgatod és megvágod a filmet. A kamera lehet az okostelefonod is, mert a legtöbb már HD minőségben rögzít. A vásárlók többsége az információgyüjtés fázisban sok Youtube videót is megnéz. A műszaki termékekhez tengernyi videós bemutató és teszt nézhető már.
A videók forgatásához szükség lesz még fényre is, mert a természetes fény illetve a normál otthoni izzók nem lesznek jók. Vásárolj fehér fényű izzókat és foglalatokat. Ha több pénzt fordítasz rá, akkor fehér fényű softbox-ot vásárolj egy fotós üzletben. A profibb videók készítéséhez jó fények kellenek…

A videók tartalmai nagyon sokfélék lehetnek, de egy webáruháznak olyan videókat kell forgatnia ami bemutatja a termékeit egyesével és segít a vásárlásban. Aranyszabály, hogy 1 videó csak 1 terméket mutat be. A zenével óvatosan kell bánni, mert ha a Youtube olyan zenét talál a videódban ami jogvédett, akkor le is állíthatják a videót vagy levehetik a hangot és némafilm lesz belőle. Ezt megelőzendő használd a Youtube ingyenes zenéit háttzenének, vagy ne is használj zenét csak beszélj és mutasd be a terméked. (http://www.netkreativ.hu/webaruhaz-marketing.html)
Youtube videó felépítése
Intro : Az intro azaz bevezető arra szolgál, hogy gyorsan megmondjuk miről lesz szó a videóban. Felkelti a figyelmet és többen nézik majd meg a videót.
Probléma : A megoldás előtt be kell mutatni a problémát és mélyíteni a nagyságát. Ebben a szakaszban a vevő fejében felerősíted a problémát. Például azt, hogy az elavult a TV-je mert nem tud Smart tv funkciókat és és nem tud rajta Facebook-ozni. A vevő elhiszi, hogy le van maradva és tennie kell valamit a probléma megoldására.
Megoldás : A problémára megoldást kell kínálni és meg kell mutatni hogyan segíthetünk a vevőnek. A Tv jó példa, mert a videóban bemutathatod a Google Chrome HDMI kiegészítőjét, amit csak bedugsz a tv-dbe és azonnal okos funkciók lesznek rajta. Megmutatod mennyire egyszerű a használata és elhúzod a mézesmadzagot az orra előtt milyen sok extra funkciót fog kapni a termék azonnali megvásárlásával…
Outro : Ezt kevesen készítik el de lehet egy utolsó szakasz is, ahol a webáruházad neve és logója látszik és kiírod illetve elmondod, hogy a videóban látott termékek azonnal megrendelhetőek a webáruházban melynek a webcíme… De mondhatod azt is, hogy a videó alatti leírásban találja a pontos linket, ahol ezt a csodálatos terméket megnézheti és megrendelheti.
Miért érdemes Youtube csatornát indítani?
Azért, mert létrehozhatod a saját céges TV csatornád, amit követhetnek a nézők és ahol kizárólag te promózhatod a termékeid. Nem árt minőségi tartalmakat készíteni, mert csak akkor lesznek követőid. A vevők vonzódnak a természetes és őszinte emberekhez akik inkább segítenek nekik.
Az egész Youtube őrület Amerikából érkezett és egyre erősödik. A Youtube a Google tulajdona, ezért fontos jelen lenni rajta. A Youtube-on hatalmas mennyiségben találsz tartalmat és az emberek folyamatosan töltik fel a videókat percről percre. Magyarországon már nagyon sokan használják kizárólag a Youtube-ot videó keresésre és egyre inkább kihalnak a magyar videós oldalak. A Youtube egyik nem túl szeretett funkciója az In-Stream reklámok. Ezek akkor jelennek meg, amikor egy videót elindítunk és tölti a videót a rendszer. Általában pár másodperc alatt átugorhatóak de ennek ellenére nem közkedvelt a sok reklám a videók között.
Hirdetői oldalról a Youtube-on való reklámfilmes megjelenés óriási eredményeket hozhat. Adott nézőszám eléréséhez már nem éri meg a nagy TV csatornákon hirdetni, mert töredék áron célzottan érhetőek el a vásárlók a Youtube-on.
Blog marketing webáruházaknak
A Youtube videók mellett termékteszteket keresnek a vevők mielőtt döntenének. Amerikában egy külön iparág épült a termékteszt írásokra és a többség egy blogban kezeli ezeket.
Mi szükséges a sikeres bloghoz?
Megbízható és könnyen használható blog motor
Izgalmas témák és minőségi képek + videók
Hűséges olvasótábor :-)

WordPress blog motor
A blogmotort nézzük meg először, a legtöbben a WordPress rendszerrel dolgoznak. Egyszerű a használata és bárki képes percek alatt megírni egy bejegyzést. A WordPress rendszerhez ezernyi plugint / bővítményt lehet találni és nagy részük még ingyenes is. A kinézethez lehet letölteni ingyenes témákat de vannak minőségi fizetős témák is.

Izgalmas témák
Ez az amiből sokan kifogynak vagy leblokkolnak, pedig napi szinten találkozunk új témákkal. A termékek mint témacsoport hosszú ideig segítenek tartalmat előállítani, mert lesznek új termékek és a meglévő termékeket is letesztelheted. A termék tesztek azért nagyszerűek, mert a szöveg + kép + videó mint egy értékesítő dolgozik majd a webáruházadnak.

Hűséges olvasótábor
Az olvasókat csak úgy tudod megtartani, ha rendszeres időközönként publikálsz minőségi termékteszteket. Az RSS hírforrásra is feliratkoznak, ha használsz ilyet. Amikor webáruház készítés előtt elgondolkodunk akkor jobb ez.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!